Tagi

, , , , , , , , , , , , ,

„ZUS zgłosi się po zaległe składki…”.

Zgłoszę się po moje zapłacone składki do ZUS – wraz z odsetkami – i dożyję godnie do śmierci.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych /ZUS/, w ciągu „25 lat wolności” został przekształcony w zorganizowaną grupę przestępczą, zapewniającą synekury namaszczonym przez partie rządzące. Pozostawał i pozostaje poza jakąkolwiek kontrolą społeczną. Oceny NIK nie robią na prezesach wrażenia.

Mogę się założyć z Zakładem /ZUS/ o 100 milionów /co mi je Walesa L. ukradł/, że grono swoich otrzyma stosowne emerytury a leczyć się będzie w szpitalach, gdzie na śniadanie podają banany z miodem a nie chleb z białym serkiem.

Zgniły, śmierdzący „system układów” jeszcze trwa.

Prędzej sczeznę nim zapłacę ZUS jakąkolwiek składkę.
Bezrobotny jestem. „Wilczy bilet” dali mi po „okrągłym stole”.
Nic nie mam i mieć nie będę, do chwili trwania sparszywiałego „jaśnie państwa lewacko – liberalnego”
Nie zamierzam tyrać na darmozjadów spod ciemnej gwiazdy, ze słomą w butach, nabijających kabzy a żrących „ośmiorniczki”.

Uprzejmie proszę o „znacjonalizowanie” ZUS. Obecnie, to prywatna firma złodziei, oszustów i nierobów.

/Zdzisław Mac/

P. S.
Proszę o zwrócenie mi wpłaconych kwot do ZUS w gotówce.
Nie uznaję argumentu, że wszyscy „jesteśmy we wspólnym domu”
i płacąc składki pomagam najbiedniejszym.
Żrą za moje komuniści, socjaliści, ubole, esbecy, lewacy i ich protegowani.
Biedni sąsiedzi przymierają głodem a żyją dzięki pomocy dobrych ludzi
a nie państwa – „jaśnie państwa”.
Im nie trzeba pomagać. Należy oddać to, z czego byli ograbiani ciężko pracując.
Dno widać w garze o nazwie ZUS. To niech zwrócą /zwymiotują/, do niego
przeżarci dobrobytem.

Polecam ludziom o silnych nerwach – ZUS się zgłosi…

szalik sznur zdrajcy 2016 fb

